Articles, Blog

Fuckton Of Cats – feat. Rachel Bloom – ‘Crazy Ex-Girlfriend’

August 16, 2019


– You know what the best
thing is about being alone potentially forever? It’s that I know what my future
is now. The way ahead is clear and I know exactly what I need
to do next. (upbeat music) It’s an afghan. ♪ It’s come to this like I knew
it would ♪ ♪ Since I’m now single for good
♪ ♪ I know just what I gotta do ♪ ♪ I gotta go get myself ♪ ♪ a fuckton of cats ♪ ♪ – A fuckton of cats ♪ ♪ – A fuckton of cats ♪ ♪ – Way too many cats ♪ ♪ – When you’re a
permanent batchelorette ♪ ♪ It’s mandatory that you go
out and get ♪ ♪ A fuckton of cats. ♪ ♪ Oh yeah ♪ ♪ I walk myself down to
the Lonely Lady Cat Store ♪ ♪ The smell is overwhelming
inside. ♪ ♪ This is the future smell of
my house ♪ ♪ It’s the smell of my
dreams that have died. ♪ ♪ – And cats! ♪ ♪ – I walk off to the cat shelf
♪ ♪ Where the cats are
labeled big and small. ♪ ♪ The sales lady asks
is there one you like ♪ ♪ And I state I’ll take them
all ♪ ♪ I want fuckton of cats ♪ ♪ – Meow, a fuckton of cats ♪ ♪ – Give me a fuckton of cats
♪ ♪ – Meow, a fuckton of cats,
meow ♪ -Yes!
♪ – The sales lady’s pumped
♪ ♪ She’s closing early ♪ ♪ And headed home to her
sad walk up apartment ♪ ♪ Filled with her own fuckton of cats. ♪ ♪ – Meow, meow, meow ♪ ♪ – That she got a discount ♪ ♪ – Meow, meow, meow ♪ ♪ – ‘Cause she works at the cat
store ♪ ♪ – Meow, meow, meow ♪ ♪ Meow meow meow meow
meow meow meow meow ♪ ♪ Why have cats over time
become ♪ ♪ Synonymous with loneliness? ♪ ♪ We gotta work on our
collective image ♪ ♪ We need a new publicist. ♪ ♪ The ironic part is
we’re not that friendly ♪ ♪ If you’re lonely we
might make it worse ♪ ♪ Also we sleep like 16 hours a
day ♪ ♪ Have you considered getting a
dog? ♪ ♪ – Nope, I want a fuckton of
you guys ♪ ♪ – Okay we warned you ♪ ♪ – A fuckton of cats ♪ ♪ – We’re gonna ruin your couch
♪ ♪ – There’s a lot of evidence
that ♪ ♪ Organisms in cat poop make
you crazy ♪ ♪ – Yes we saw that
article in the Atlantic ♪ ♪ And then we peed on the
Atlantic ♪ ♪ – But I still want
a fuckton of cats! ♪ (cats hiss) Awww. Come here. I’m gonna name you Furgis. Yes I.. Oh… Okay! Oh! This is just…
(meowing) It’s how you show love It’s okay, it’s fine, oh!
(hissing, angry meowing) oh God! Oh! Oh this is terrible!
(hissing) Why did I sing this song? Get back! Get back you monster! Get back, ahh your just a lion. I’m gonna.. I’ll kill you I’ll kill you. I’ll kill you. He’s dead.

100 Comments

  • Reply Meme Iselfaneye May 2, 2018 at 10:44 am

    "He's dead."

    So am I.

  • Reply Rod Van Buren May 3, 2018 at 7:36 am

    I heard an interview with Rachel in which she said she couldn't see how they had done this show for so long WITHOUT puppets. Lol

  • Reply MacStar Laitselec TMB-P May 8, 2018 at 8:47 am

    H E S. D E A D

  • Reply tyrroo May 10, 2018 at 8:06 pm

    ~beat~ "And then we peed on The Atlantic!"

    Love it!

  • Reply David Kreps May 11, 2018 at 1:07 pm

    Favorite improvisor Mary Holland is the cat store owner lady!

  • Reply Gabriela De Jesus Hidalgo May 21, 2018 at 11:17 am

    People please don't get offended by a video of a lady singing in front of a bunch of cat puppets. I have q cat, this was hilarious.

  • Reply Christina G May 22, 2018 at 11:29 pm

    Okay but cats are great. They are really affectionate

  • Reply Call me Your Dai5y May 26, 2018 at 7:55 pm

    apparently My Crazy Girlfriend gets additional actors from the same place College Humour do.

  • Reply Sappho June 5, 2018 at 2:32 pm

    My youngest cat died 2 weeks ago. His name was Fergus. I miss him but he's not in pain anymore. 🙂 He was going to turn 3 in july.

  • Reply Meghan Lyle June 10, 2018 at 2:06 pm

    I’m applying to be the PR agent of cats on a collect whole

  • Reply Tomas Joel Beramendi June 18, 2018 at 3:40 am

    I had never watched this uncensored version ROFL

  • Reply Brook Bonk June 20, 2018 at 1:52 am

    Why is that gonna be me? Not for being single just cause I love animals 😂

  • Reply Pusher Love Man June 27, 2018 at 9:02 pm

    That ending tho!

  • Reply Berly June 28, 2018 at 9:36 pm

    I want to open a cat shelter in Israel. Rachel, can you help?

  • Reply Pakishi Husbando Boi Toy July 4, 2018 at 4:28 pm

    The ending pure lol

  • Reply Nalier July 4, 2018 at 9:14 pm

    I loved this song so much, I started binge-watching Crazy Ex-Girlfriend, just to find out it was censored 🙁

  • Reply Arlo Steiner July 9, 2018 at 1:45 am

    I want a fuckton of spiders

  • Reply Aeternuss July 9, 2018 at 5:00 am

    This is how I imagine my Ex girlfriend now

  • Reply Thomas Ghebrezgi July 9, 2018 at 10:48 pm

    I agree, The Atlantic sucks

  • Reply Kermit July 12, 2018 at 2:55 am

    I know a fuckton of cats would make me really happy. Seriously.

  • Reply marcmarc1967 July 13, 2018 at 6:28 pm

    This is what a guest appearance on The Muppet Show would have been like for her in 1980.

  • Reply dest151 July 18, 2018 at 5:14 pm

    so they say the "F" word on regular tv now??? geesh.

  • Reply Moved to sweetstxr July 21, 2018 at 5:07 am

    Me at the end: wow she really is a C R A Z Y ex girlfriend

  • Reply MacAttack17 July 30, 2018 at 2:57 am

    I love cats and dogs, but it's true that cats are probaly a bad idea for seriously lonely people. 😄 Unless you get one that's really cuddly and attentive

  • Reply Jack Merlot Doesn't Live Here Anymore August 13, 2018 at 12:37 am

    WHATS NEW PUSSY CAT WHOA NOT MUCH, KEVIN SAYS I'M JUST HOOKED ON A FELINE I'M HIGH ON BELIEVIN' THAT I AM A CALICO WHOA WHOA OH OH WHOA OH

    news at eleven • film at eleven

  • Reply mariasja1234 August 23, 2018 at 2:57 pm

    Now not only it's sexist boring shit, you also completely misunderstand cats as spieces.

  • Reply Big Hoodie August 25, 2018 at 2:11 am

    Cats are wonderful tho, y'all are just mean

  • Reply Reptile Nexus August 25, 2018 at 3:10 am

    What denotes a "fuckton" of cats? I mean…my wife and I have 5…

  • Reply Joe River August 25, 2018 at 4:26 pm

    I'm getting Andrew Lloyd Webber's CATS and Avenue Q vibs from this lol😂😂😂

  • Reply betül ceyhan August 26, 2018 at 9:11 pm

    Don't buy adopt Rach goddamit

  • Reply Ellie Lindsey August 28, 2018 at 2:29 am

    Lol I do not remember that ending being in the show!! Haha

  • Reply Surfer dude Landen August 31, 2018 at 12:28 am

    buttload* OF CATS HMM

  • Reply te1ephraq August 31, 2018 at 11:13 pm

    поздно… он инфицировал её токсоплазмозом…

  • Reply Mark Beck September 1, 2018 at 4:38 pm

    Rachel is truly wonderful.

  • Reply Rachel Marbach September 11, 2018 at 1:58 pm

    I LOVE THIS!!!!!!

  • Reply Jet Streamer September 25, 2018 at 10:09 pm

    in italian: "gattara"

  • Reply girlzeyeview October 3, 2018 at 12:52 pm

    "Ok…we warned you….we're gonna ruin your couch!" LOL

  • Reply Cristina Pinteac October 11, 2018 at 10:29 pm

    And then we pii in the Atlantik 🤣

  • Reply Lady Oblivion October 14, 2018 at 6:03 pm

    that’s what you get for naming him fucking fergus

  • Reply Lily Manshel October 18, 2018 at 3:21 am

    I watched this with a cat literally sitting on me. Do I feel personally attacked? …possibly.

  • Reply daniel bickley gorman October 22, 2018 at 2:29 pm

    HES DEAD

  • Reply rolland james October 24, 2018 at 8:15 pm

    If you need a fuckton of cats go to the shelter and give homeless cats homes just saying

  • Reply DannyM166 October 26, 2018 at 12:45 am

    Straight-up Purrder at the end 😝

  • Reply P Knapman November 2, 2018 at 11:55 pm

    The uncensored version is SOOOOO much better

  • Reply Claire November 12, 2018 at 7:04 pm

    ACTUALLY ME IN 6 YEARS!😂

  • Reply Sadiq Ali November 13, 2018 at 6:24 pm

    Career ladies

  • Reply Sadiq Ali November 13, 2018 at 6:26 pm

    I am single male

  • Reply terminate with extreme prejudice November 14, 2018 at 1:55 pm

    I miss Garfunkel and Oates.

  • Reply Ryan Masterson November 16, 2018 at 9:58 pm

    Wow. So true and so sad.

  • Reply Marloes van den Bosch December 1, 2018 at 12:25 pm

    This is even funnier when you play it as double the speed lol

  • Reply Sam S December 7, 2018 at 3:46 pm

    Pretty much the only thing I dislike about the show is that the creators are obvious dog people.

  • Reply Damarnie Stuart December 16, 2018 at 11:30 am

    What happened to heathers baby

  • Reply Kris LaWho December 28, 2018 at 2:39 am

    I wish I could listen to this song ironically

  • Reply Sappho December 28, 2018 at 12:48 pm

    My cat made me feel less lonely. She sleeps in bed with me and it's super nice!

  • Reply Blue Mole January 2, 2019 at 7:36 pm

    Why go to the store when you can steal pets from the popular people and then dress them up like the popular people?

  • Reply Blue Mole January 2, 2019 at 7:42 pm

    Petition for a Gettin Bi reprise from Valencia

  • Reply R J January 9, 2019 at 3:44 am

    That's a fat tranny, with fake breasts

    CORRECTION: It's a 4 trannies act
    LIARS!

  • Reply Joseph Corridon January 11, 2019 at 1:41 pm

    This is my favourite song by Rachel Bloom.

  • Reply Arielle Brill January 20, 2019 at 6:15 am

    https://www.theatlantic.com/magazine/archive/2012/03/how-your-cat-is-making-you-crazy/308873/ If anyone wants to read the article haha

  • Reply Mocha Express January 30, 2019 at 9:18 pm

    "We saw that article on the Atlantic, and then we peed on the Atlantic."

  • Reply Rebecca Hicks January 31, 2019 at 8:22 am

    "we sleep like 16 hours a day, have you considered getting a dog?"
    But dogs sleep about 16 hours a day.

  • Reply alicia cabrera-thomas February 5, 2019 at 10:34 pm

    Yes we saw that article in The Atlantic !

  • Reply Mark Heiliger February 8, 2019 at 10:53 pm

    1:35 Those are my cats on the top and bottom! Literally! Not just similar – THOSE CATS.

  • Reply Thalamus February 12, 2019 at 7:26 pm

    Dayum Rachel was hella cute when she choked out that cat

  • Reply Molly Levinthal February 19, 2019 at 12:05 pm

    The girl playing Valencia went for it so hard and I’m living for it

  • Reply Carla MSM February 23, 2019 at 3:43 am

    My cat bathes regularly and smells like mango shampoo so …. no.

  • Reply ImmortalChaos March 2, 2019 at 5:58 am

    The cats are so cute :3

  • Reply AvaThePanda Girl March 5, 2019 at 7:41 pm

    What episode is this from? Is the choking cat part in the episode?

  • Reply Louise T March 6, 2019 at 4:29 pm

    I wasn't keen on this when I first heard it, but now I'm obsessed. "Have you considered getting a dog?" Classic.

  • Reply Miss Kitty Fantastico March 15, 2019 at 1:03 am

    I'm not lonely. I've got the cats.

  • Reply Tana Darko March 29, 2019 at 12:30 am

    LOL that ending escalated quickly

  • Reply A. Lu March 30, 2019 at 7:44 pm

    You need to get a dog, Rebecca. They'll never leave you feeling unloved.

  • Reply Darlene Baltazar March 31, 2019 at 9:52 am

    BONUS ENDING!!! Hahahaha

  • Reply Spyro Fan March 31, 2019 at 3:41 pm

    Bet Jim Henson never thought this was what his work would go into

  • Reply Giulia Senesi April 3, 2019 at 3:56 pm

    1:40 + Hahahah😂

  • Reply Sunny Hearts April 7, 2019 at 12:55 am

    The 132 dislikes are from dogs

  • Reply Joel B April 9, 2019 at 9:03 am

    The part where she's passionately strumming on a scratching post while the cats sing about how she shouldn't get a cat gets me every time

  • Reply Marianita Bustos April 16, 2019 at 4:42 pm

    The ending is so weird LMAO

  • Reply Naomi Wicks April 17, 2019 at 9:26 pm

    You can hear the crew laughing at 2:53 😂😂😂

  • Reply J Tay April 20, 2019 at 4:26 am

    SOOOO FUNNY!!

  • Reply Mitchell April 24, 2019 at 10:50 am

    This is still the funniest thing I’ve ever seen because it’s so accurate 😂

  • Reply Nicolette James April 24, 2019 at 4:15 pm

    Cats are very friendly though. My cat is literally cuddling with me right now.

  • Reply Rebecca Lanning April 24, 2019 at 8:58 pm

    Is this Caleb Widogast's future?

  • Reply Jackson Furlong April 24, 2019 at 10:16 pm

    I prefer THIS cut of the song.

  • Reply iSpunkrandom May 2, 2019 at 5:11 am

    Paula was hitting that choreography

  • Reply Lyra Saruman May 4, 2019 at 12:54 am

    YOU KILLED THEM

  • Reply mike sanchez May 4, 2019 at 9:20 pm

    I'm a married man and I can't wait to have a bunch of cats once I get home.

  • Reply Nattasha Campos May 12, 2019 at 2:14 pm

    The only Rachel Bloom video I'll ever dislike.

  • Reply MJ May 13, 2019 at 8:45 pm

    the show was better suited for 30 mins than an hour…killed the show

  • Reply Note Toself May 14, 2019 at 7:59 pm

    " I'm going to ruin your couch"… Ain't that the truth!

  • Reply Aidann San Jose May 30, 2019 at 4:43 pm

    But I can't forget happen to poor little Gravy though😂😂

  • Reply Marianita Bustos June 30, 2019 at 10:24 pm

    Man this show was gold. I miss it!

  • Reply Matthew Loewen July 8, 2019 at 5:18 am

    I'LL KILL YOU

    I'LL KILL YOU

    I'LL KILL YOU

    HE'S DEAD

  • Reply Lee GaryB July 19, 2019 at 2:53 am

    This song was cut from the new Cats movie during pre-production

  • Reply sick boi July 28, 2019 at 4:15 am

    best on-screen murder

  • Reply Hex Phantasma August 2, 2019 at 11:34 pm

    I've always said that the only thing missing from cat videos on YouTube is a fuckton of jiggling and bouncing.

  • Reply Paws Not Claws August 8, 2019 at 3:02 pm

    I love cats lol

  • Reply Darth Felix August 8, 2019 at 4:53 pm

    Cats: We’re gonna ruin your couch!
    Me: TRUTH!

  • Reply Kiley G August 10, 2019 at 3:54 am

    Ready for my fuckton of cats

  • Reply Isabel Rentoul August 12, 2019 at 6:50 pm

    Wow I didn't know my life had a theme song

  • Leave a Reply